به نام مادرم




















Blog . Profile . Archive . Email


حرفهای از جنس دلتنگی

به نام مادرم و تقدیم به او که افتاب مهرش در استانه

                                                                قلبم هرگز غروب نخواهد کرد

سلام نازنین مادرم    دوباره نامه دارم

نمیره امید عشقت زیادم

گذاشتی عمرت را به پای دل من              نرنجیدی تو از امروز و فردای من

تقدیم به کسی که تو این چهار سال شبها با من بی خوابی کشیده پا به پای من درد کشیده همیشه سعی کرده جلوم گریه نکنه ولی نتونسته و من هر روز میبینم شکستنشو برام چه ارزوهای که  نداشت. یکم حالش خوب نیست براش دعا کنین حتی فکر نبودنش دیوانه کننده است تو این دنیایی به این بزرگی فقط اونو دارم خدایا تا من زنده ام ازم نگیر....امین

                                         



نظرات شما عزیزان:

fatemeh
ساعت10:36---19 اسفند 1389
ناراحت نباش برادر من امیدت به خدا باشه انشاالله مادر شما که مادر من هم به حساب میاد هر چه زودتر خدا شفا بهش بده انشالله به درگاه خدا دعا میکنم خدا همسری با وقار و متین بهت بده کسی که با درد تو درد بکشه و با خوشحالی تو خوشحال بشه پا به پای تو استوار تر از همیشه باشه مادر مقدسه هیچ چیز جای اونا رو نمیگیره یه لحظه به کسانی فکر کن که نه مادر دارن نه پدر و نه حامی بزرگتر.
همیشه با محبت بهش نگاه کن هر وقت مادرمون در کنارت هست اگه وحشتناک هم درد داری تحمل کن تو رو به جان خواهرت قسمت میدم ناامید نباش.
از خدا میطلبم به زودی زود رحمتش رو به تو ثابت کنه


fatemeh
ساعت10:36---19 اسفند 1389
ناراحت نباش برادر من امیدت به خدا باشه انشاالله مادر شما که مادر من هم به حساب میاد هر چه زودتر خدا شفا بهش بده انشالله به درگاه خدا دعا میکنم خدا همسری با وقار و متین بهت بده کسی که با درد تو درد بکشه و با خوشحالی تو خوشحال بشه پا به پای تو استوار تر از همیشه باشه مادر مقدسه هیچ چیز جای اونا رو نمیگیره یه لحظه به کسانی فکر کن که نه مادر دارن نه پدر و نه حامی بزرگتر.
همیشه با محبت بهش نگاه کن هر وقت مادرمون در کنارت هست اگه وحشتناک هم درد داری تحمل کن تو رو به جان خواهرت قسمت میدم ناامید نباش.
از خدا میطلبم به زودی زود رحمتش رو به تو ثابت کنه


marjan
ساعت19:07---8 بهمن 1389
ishala hatman khob mishan madara nemate bozorgian doa mikonam sad dar sad khob mishan

ياغيش
ساعت14:48---8 بهمن 1389
سلام . اميدوارم حال مادرت زود زود خوب بشه. براش دعا مي كنم. نگران نباش

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در چهار شنبه 6 بهمن 1389برچسب:,ساعت 17:51 توسط بایرام و سمیه| |


Power By: LoxBlog.Com